Info om RAID?
Fra : Jane Marquard

Dato : 29-01-03 18:52

Hejsa

Jeg er i gang med at skrive en opgave om RAID levels/typer/systemer, og
ville høre om i kender nogle gode links til information?
Og ja, jeg HAR leget med google.. og har da også fundet noget - der er bare
mange af siderne der er det rene lort.

--
Mvh.
Peter Bak

x-posted i dk.edb.hardware dk.edb.hardware.drev og dk.edb.hardware.server

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-01-03 20:57

> [...]
> ville høre om i kender nogle gode links til information?
> Og ja, jeg HAR leget med google.. og har da også fundet noget - der er

Her er 3 gode link:

http://www6.tomshardware.com/howto/20010906/index.html

http://www.anandtech.com/storage/showdoc.html?i=1491&p=1

http://www4.tomshardware.com/storage/20011023/index.html

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-01-03 22:50

"Jane Marquard" <janel@ofir.dk> wrote:

> Jeg er i gang med at skrive en opgave om RAID levels/typer/systemer, og
> ville høre om i kender nogle gode links til information?

http://www.adaptec.com/raid/

Klik på RAID White Papers

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Jane Marquard

Dato : 02-02-03 21:40

> http://www.adaptec.com/raid/
> Klik på RAID White Papers

Tak til jer begge to, nu får vi at se hvad læreren siger til mine små
oversættelser fra engelsk til dansk

--
Mvh.
Peter Bak