IE 6 problemer med menuer og links.
Fra : Erik

Dato : 29-01-03 18:07

Jeg har pludselig fået problemer med diverse menuer og links:
Jeg bruger WinXP pro DK SP1 med alle opdateringer fra windows update.
Jeg bruger derudover Norton Internet Security 2003.

http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/editorial/community_message_10.jsp
På denne side plejer teksten at scrolle op/ned når jeg holder musen over pilene.

http://www.seoghoer.dk
På denne side sker der intet når jeg trykker på menupunkterne foroven.

http://www.shg.dk/shop2.asp
Ved klik på et hvilket som helst menupunkt får jeg fejlen:
Directory listing denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Når jeg holder markøren over et menupunkt ser jeg bare denne adr.:
http://www.shg.dk/htmlfiles/

http://www.gamesdomain.com/
Denne side er simpelthen blank.

Håber der er en der kan hjælpe.