Stylus scan 2500 problemer
Fra : Christian Skands

Dato : 29-01-03 18:00

Hej NG

Håber at dk.edb.hardware er stedet at spørge for hvis ikke snart den fu.....
stylus scan snart virker skal jeg til at lede efter
dk.edb.slåetistykkerware......
Efter at jeg har fået XP har jeg store problemer med min
printer/scanner/kopimaskine. D.v.s det er "kun" scanner delen (eller måske
mig) der er problemet.
Før XP havde jeg ME og der var ingen problemer. Efter at jeg fik XP har jeg
hentet ny driver, godt nok til WIN 2000 men det anbefalede EPSON og jeg har
forbundet apperatet via USB kabel i stedet for parallel.
I ME dagene var der sådan et lille program (EPSON SMARTPANEL) jeg brugte når
jeg skulle scanne noget. Det kan ikke bruges til XP og så er jeg på herrens
mark.
Jeg har så prøvet "bare" at trykke på knappen der hedder scan........men der
sker o og en fis.
Hvad skal der til. Hvad gør jeg....eller hvad gør jeg ikke????

HJÆLP!!!!!

Christian

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-01-03 20:00

"Christian Skands" <cskands@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal der til. Hvad gør jeg????

skrotter win XP?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Finn Egmose

Dato : 30-01-03 20:16

"Christian Skands" <cskands@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> Før XP havde jeg ME og der var ingen problemer. Efter at jeg fik XP
> har jeg hentet ny driver, godt nok til WIN 2000 men det anbefalede

Ved de fleste EPSON produkter kan man bruge win 2000 driverne til XP men
din maskine er en af de få undtagelser hvor det ikke kan lade sig gøre.
Hvis du er glad for maskinen kan du oprette en partition på harddisken
med Win Me eller 98 så kan du bruge maskinen der. Hvis du kun vil køre
XP er du nødt til at købe en ny maskine.

Mvh. Finn