er det lige meget om man Køber en 256 mb k~
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 11-03-01 17:49

hej alle se venligst emne:)

jacob

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-03-01 18:00

I teorien ja, men tjek manualen til dit bundkort for om det overhovedet
kan klare en 256 Mb blok! Nogle kort har en max-grænse ved 128, og så er
der jo ingen idé i at købe en for stor blok.

Omvendt, er der jo plads til flere opgraderinger, hvis du køber så store
blokke som muligt.

vh.
Peter

Fra : Butch

Dato : 11-03-01 18:02

Hej
Lige nu og her er det ligemeget. De vil have samme ydelse og du vil ikke
mærke forskel.
På længre sigt kan der være fornuft i at købe en 256mb klods. Hvis du senere
vil have mere ram i er der bedre plads til det. Hvis du allerede har fyldt
de to sokler er der kun plads til en blok mere.
Hilsen
Butch

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-01 23:10

"Butch" <n.n@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil have mere ram i er der bedre plads til det. Hvis du allerede har fyldt
> de to sokler er der kun plads til en blok mere.

Hæng mig nu ikke op på dette, men jeg har hørt et eller andet sted. At 1
blok er bedre end 2. Fordi data´en skal igennem flere kredsløb eller lign.
Jeg fatter intet selv omkring dette, men uanset hvad, kan man sikkert íkke
engang måle det. Måske nogle der ved mere om det?

Mvh. Peter Jensen