Overførsel af Win2000 til ny harddisk (sam~
Fra : WMT

Dato : 11-03-01 17:43

Hej

Før kørte jeg min Windows 2000 boot fra min D-drevs partition på min 18GB
IBM UDMA66 Hdd. C-drevet kører der Win98. Harddisken kører på Promise
UltraATA100 controlleren på mit Asus A7V.

Nu har jeg fået indsat en ekstra harddisk ind på drev D's plads. Xtra hdd'en
er en 9.1Gb UW SCSI disk. Den gamle Win2000 installation rumsterer rundt på
drev E nu.

Før installation lavede jeg et image af D-drevet (ghost) og den har jeg lagt
ind på den nye harddisk / drev.

Ved boot kan den dog ikke finde windows 2000 partionen.

Hvad gør jeg galt?

Jeg har rodet rundt med boot.ini uden held.

Mvh. Martin