joystick
Fra : Jonas[3400]

Dato : 29-01-03 15:26

jeg er på jagt efter en joystick, da jeg så på edbpriser.dk,
den her Joystick force feedback, 8-way hat switch, er det noget godt noget
eller er det bare noget l*rt.

Med venlig hilsen
Jonas

Fra : Jonas[3400]

Dato : 29-01-03 15:59

hovsa, det er en Logitech WingMan Force

Fra : Klaus Bergh

Dato : 29-01-03 17:13

nu er jeg lidt af en flightsimmer. Jeg har haft 3 logitech joystik. Mit
indtryk af disse er at de er ok i starten, men efter 1 års tid, bliver de
løse og umulige at indstille. jeg har ihvertfald købt mit sidste logitech.
Bruger nu saitek istedet, som er meget bedre kvalitet efter min opfattelse

Fra : Klaus Bergh

Dato : 29-01-03 17:13