Åbning af password-kode i andet vindue (fr~
Fra : Jesper Holm

Dato : 29-01-03 15:06

Jeg har indsat følgende kode mellem <body> og </body> i min menu:

---------------------------------
<form>
<input type="text" name="text2">
<input type="password" name="text1">
<input type="button" value="Check In" name="Submit"
onclick=javascript:validate(text2.value,"free",text1.value,"javas
cript") >

</form>
<script language = "javascript">

/*
Script by Anubhav Misra (anubhav_misra@hotmail.com)
Submitted to JavaScript Kit (http://javascriptkit.com)
For this and 400+ free scripts, visit http://javascriptkit.com
*/

function validate(text1,text2,text3,text4)
{
if (text1==text2 && text3==text4)
load('success.htm');
else
{
load('failure.htm');
}
}
function load(url)
{
location.href=url;
}
</script>
--------------------------------

Siderne 'succes.htm' og 'failure.htm' vil jeg gerne have åbnet i
mit frame med navnet 'Main'. Jeg har på samme side som koden
indsat følgende kode mellem <head> og /head>:

--------------------------------
base target="Main"

Mangler jeg at indsætte noget kode i password-koden eller hvad
gør jeg galt???

Når man indtaster den rigtige eller forkerte kode, åbner den i
samme fra som password-koden (framet "Menu")

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG???!!!

JEG VIL MEGET GERNE HAVE FLERE (FORSKELLIGE) FORSLAG SÅ JEG HAR
NOGET AT AFPRØVE...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne