Ice mat & MX700 !
Fra : Lars Christiansen

Dato : 29-01-03 14:18

Hej NG !
Er der nogen af jer som har erfaringer med denne sammensætning ?? der er
tale om den "hvide" Ice Mat.
virker det fint med optisk mus selvom at Ice mat skriver at de ikke
understøtter optiske muse ?

Mvh. og på forhånd tak
Lars Christiansen

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 29-01-03 18:16

Du skal IKKE væge den hvide/transparente ICEmat - den virker IKKE med
optiske mus.
Derimod er en sort ICEmat perfekt til optiske mus - din MX-700 vil være
lykke for den måtte - jeg selv har måtten og har prøvet med både Logitech
Dual Optical, MX-500/700 og de virker perfekt. Nej det sorte Icemat
understøtter ikke "officielt" optiske mus, men den virker "uofficielt" 110%
med optiske mus og det endda på et helt uhørt godt niveau !!
Køb så en sort ICEmat !!
-Niels-

Lars Christiansen <squize@person.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5vQZ9.47284$Hl6.6058186@news010.worldonline.dk...

Fra : Joe Sandøe

Dato : 29-01-03 20:20

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> wrote in message
> [...]
110%
> med optiske mus og det endda på et helt uhørt godt niveau !!
Hej Niels (igen)
Taler du af erfaring, i forhold til den kombination der er tale om?
Selv har jeg en "hvid" ICEmat, og MX-700 mus og hos mig virker det
upåklageligt, også i first-person spil.
Men ellers er det rigtigt at de fleste optiske mus ikke virker med "hvid"
ICEmat. De ældre Microsoft optiske mus virker ikke engang med den sorte
ICEmat.

Husk nu at det ikke er sikkert, at dem du svare kan læse dine mails.
VH Joe

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-01-03 18:19

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> ytrede bl.a. i

> Selv har jeg en "hvid" ICEmat, og MX-700 mus og hos mig virker det
> upåklageligt, også i first-person spil.

Ditto

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@|REMOVE|huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Uni Bull

Dato : 29-01-03 23:36

Lars Christiansen wrote:
> [...]
> er tale om den "hvide" Ice Mat.
> virker det fint med optisk mus selvom at Ice mat skriver at de ikke

Må jeg skyde en anbefaling af sUrface1030 fra func....
Den er ikke af glas eller metal, men den er fremragende - bruger selv en
MX700 på måtten!
--
Uni Bull
København K