File Recorvery??.....hjælp!!
Fra : Dapped

Dato : 29-01-03 12:54

Hej alle i NG.
Jeg er ved et uheld kommet til at slette en mappe fyldt med vigtige filer...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

På forhånd tak for hjælpen......
-Dapped.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-01-03 13:07

"Dapped" <rasmus.trusell@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
> Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

GetDataBack er et superprogram til dette, men husk brug IKKE din HD inden du
har fundet dine slettede filer igen, så kan det nemlig vise sig at være
umuligt..

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : Dapped

Dato : 29-01-03 17:12

> GetDataBack er et superprogram til dette

Ved du hvor man kan finde det program henne??

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 29-01-03 14:00

In message <3e37c0f3$0$11020$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
date 29 Jan, wrote a daemon named Dapped:

> [...]
>

>Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
>Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

Hvilket filsystem?

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Dapped

Dato : 29-01-03 17:07

> Hvilket filsystem?

NTFS

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-01-03 17:49

> NTFS

Uhh det kan vist ikke lade sig gøre... Eller.??

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 29-01-03 17:49

In message <3e37fc3d$0$11059$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

>NTFS

Så prøv i dk.edb.system.MS-WINDOWS

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... "Bother", said Pooh, as he fell into the nitric acid bath

Fra : ManOnMoon

Dato : 29-01-03 18:07

> [...]
>

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde dem igen??
> Findes der et program der kan sådan noget - og hvilket?

http://www.pcinspektor.de/file_recovery/DK/download.htm

Kender ikke programmet. Har lige selv hentet den...Måske
kan du bruge den.