Vedr. Tv-programmer og Marianne Fontaine
Fra : Stine Stahr, DR Unde~

Dato : 29-01-03 12:11

I forbindelse med research på en række programmer med det fælles tema
bioetik i forbindelse med nye bioteknologiske tiltag er jeg stødt på
en tvillingemor, Marianne Fontaine, som er mor til Amanda og Sophie på
ca. 4 år og 10 mdr. Amanda lider af peanutallergi, og da vi skal bruge
en familie, der har netop denne allergi tæt inde på livet, vil jeg
meget gerne have fat i Marianne Fontaine. Hvis der er nogen, der
kender Marianne og vil gøre hende opmærksom på, at jeg søger hende,
ville det være til stor hjælp. Evt. hvis du kender hende og kan oplyse
mig en e-mail adresse eller lignende, ville det også være rart.
Jeg kan kontaktes på DR Undervisning på direkte tlf. 3520 8244 eller
på e-mail stah@dr.dk.

Med venlig hilsen
Stine Stahr
DR Undervisning