MS Windows
briani 27239
Computer fryser når...
Fra : BorreBoy

Dato : 29-01-03 12:05

Hejsa.

Min computer fryser sommetider, når jeg klikker på et link (i IE, OE eller
på en hjemmeside).
Egentlig er det ikke computeren der fryser, men det prg. jeg bruger, når jeg
klikker på linket. Det er altid et link, der åbner et nyt browser vindue.
Jeg bliver så nødt til at lukke programmet med CTRL-ALT-DELETE. Hvis jeg så
starter programmet igen, og klikker på det samme link, går det ned igen.
Hvis jeg genstarter, virker det som regel.

Jeg bruger XP med alle opdateringer.
Har også formateret computeren, men problemet kom igen efter nogle dage.

Nogle idéer?

/Thomas.

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-01-03 12:16

Havde samme problem for et par uger siden.
Prøv følgende:
1. Installer og kør AdAware, for at fjerne spy-filer.
2. Skift driver til dit lydkort.

Det var ihvertfald det der hjalp mig.
Håber du kan bruge det til noget.