Burgardiner!
Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 10:22

Hejsa, er der nogle som ved hvor man kan købe dobble burgardiner, når man
ikke selv kan sy;)))

Iben

Fra : Lars Dahl

Dato : 29-01-03 10:28

Freedom <freedom@hotmail.com> skrev i
> Hejsa, er der nogle som ved hvor man kan købe dobble burgardiner, når man
> ikke selv kan sy;)))
>
> Iben

Hej Iben.

Prøv hos Brita Rodam på www.kamikaze-coon.dk
Hun har som regel liggende i indtil flere farver, og leverer fuldt færdige -
lige til at hænge op.

Mvh. Lars Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : DK-Pisik katteri

Dato : 29-01-03 10:36

Prøv evt. også Dorte Tykgaard - http://www.maineplays.dk/

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Elwarth

Dato : 29-01-03 14:09

> Hejsa, er der nogle som ved hvor man kan købe dobble burgardiner, når man
> ikke selv kan sy;)))
>
> Iben

Hej Iben
Nå, så er det altså ikke kun mig, der er uvenner med symaskinen
Vi har købt burgardiner hos Pet House i odder og direkte fra Lene Balle
(kasserer i Perseren), som syr for Pet House. Vi gav 350,- for gardiner til
et dobbeltbur.

Venligst
Dorthe

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-01-03 14:26

Hej
Bare lige for en ordens skyld: Lene Balle er ikke kasserer i Katteklubben,
men derimod stambogssekretær. Bortset fra det har jeg også købt mine
gardiner hos hende
Hilsen Vibeke, hvis mand sidder i Katteklubbens bestyrelse og som desuden er
næsten-nabo til Lene Balle.

---

Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 14:45

> til

;) Hej Dorthe, det lyder fint,

Er det med forhæng? Er der nogle som ved hvor man evt. kan se et billede af
gardinerne?

tak alle for de gode forslag;)
Iben

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-01-03 14:48

Hej
Prøv at se på:
www.pethouse.dk
under "diverse"
Hilsen Vibeke
"Freedom" <freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Balle

> ;) Hej Dorthe, det lyder fint,
>
> Er det med forhæng? Er der nogle som ved hvor man evt. kan se et billede
> [...]

---

Fra : Pia Thomsen

Dato : 29-01-03 14:54

Hej Iben

Jeg har også købt burgardiner hos Pethouse. Man kan selv vælge om man vil
have forhæng eller blot gardiner til buret. De fleste gardiner er i nervøs
velour og fåes i et væld af farver. Prøv kigge på deres hjemmeside
http://www.pethouse.dk

Hilsen Pia

Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 14:58

> [...]
> have forhæng eller blot gardiner til buret. De fleste gardiner er i nervøs
> velour og fåes i et væld af farver. Prøv kigge på deres hjemmeside

Hej Pia & Vibeke;))) tak, der kan jeg se dem, jeg tænkte bare på om man
kunne se dem opsat på et bur etr sted? Jeg vil kikke på udstillingsbillder
på folks hjemmesider, måske der kan jeg se nogle der ligner;)))

Iben

Fra : Elwarth

Dato : 29-01-03 14:58

> ;) Hej Dorthe, det lyder fint,
>
> Er det med forhæng? Er der nogle som ved hvor man evt. kan se et billede
af
> gardinerne?

Hej Iben
Hvis du mener sådan et stykke stof, som hænger nede under buret, så nej.
Sættet består af 4 stykker stof, 2 til siderne i buret og 2 til den lange
side. Der er for øvrigt ikke gardinspiraler med, dem skal man købe ved siden
af. Jeg har desværre ingen billeder, men jeg kan da fortælle, at de er
ensfarvede og lavet af nervøs velour. På Pet Houses hjemmeside kan man se 2
farver, men man kan bestille i andre farver. Vi har et sæt lyseblå og et sæt
grå.

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 29-01-03 14:51

> [...]
> gardiner hos hende
> Hilsen Vibeke, hvis mand sidder i Katteklubbens bestyrelse og som desuden

Hej
Ups! Jeg tog den lige ud af hukommelsen, var for doven til at se efter

Dorthe

Fra : TM

Dato : 29-01-03 15:34

Hej

Prøv også at kigge her....
http://www.janitasdesign.com/

Det er meget flotte gardiner, og dem der fremstiller dem, er meget søde og
flinke

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 18:56

> Hej
>
> Prøv også at kigge her....
> http://www.janitasdesign.com/
>
> Det er meget flotte gardiner, og dem der fremstiller dem, er meget søde og
> flinke
>

> --
> Mange hilsener
>
> Tina

Tina, det ser rigtigt flot ud, vil kikke lidt på den side;))

Iben

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 29-01-03 17:36

Hejsa,

Dette er jo ikke just markedafdelingen men da vi lige er gået af med vores 2
skovkatte, har vi alt vores
udstillingsudstyr i overskud. Der er gardiner til dobbeltbur i en varm gul
farve, hvidt "plystæppe" specielt til udstillingsbure også dobbelt, 2
foderskåle til at hænge på buret samt en lille hvid kattebakke.
Skulle det have din interesse så skriv til os. Fjern "fjernmig" fra vores
email.

Mvh

Bjark

Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 23:04

> [...]
> foderskåle til at hænge på buret samt en lille hvid kattebakke.
> Skulle det have din interesse så skriv til os. Fjern "fjernmig" fra vores

Jeg har prøvet at maile til dig, ved ikke om du har fået mailen, men jevil
gerne høre hvad du skal have for det?

Iben

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 29-01-03 23:39

> Jeg har prøvet at maile til dig, ved ikke om du har fået mailen, men jevil
> gerne høre hvad du skal have for det?
>
> Iben

Hej Iben,

Jeg har desværre ikke modtaget din mail. Jeg har også forsøgt at skrive
direkte til dig, men fik mailen retur.
Imidlertid er der en anden som har lagt billet ind på gardiner m.m.
Hvis dette ikke går i orden, så skriver jeg tilbage.
Jeg beklager ulejligheden.

Mvh Bjark

Fra : Freedom

Dato : 29-01-03 23:42

> [...]
> Imidlertid er der en anden som har lagt billet ind på gardiner m.m.
> Hvis dette ikke går i orden, så skriver jeg tilbage.

Det er bare fint, jeg kan prøve at sende mailen igen;)

Iben