Flash og Quicktime - mærkeligt problem
Fra : Jacob

Dato : 29-01-03 10:24

Jeg har et underligt problem.

Jeg har fået designet min side i Flash så jeg selv kan opdatere den med
Quicktime-film og text. Da jeg fik grunddesignet virkede linket til både
Quicktimefilmen og teksten fint. Filmen afspillede som den skulle. Nu har
jeg så opdateret flash modulet med mine egne film og billeder og tekst - og
nu kan jeg ikke få linket til filmen til at virke. Teksten og
stillbillede-linket virker fint. Det er som om at Flash ikke vil aflevere
mine film.

Jeg har tilmed gået tilbage til den oprindelige form hvor det kun var et
eksempel der var sat til linket, og nu ville Flash heller ikke aflevere
Quicktimefilmen.

Personen der har designet Flashen prøvede selvfølgelig også og kunne heller
ikke forstå det og har ikke nogen løsning på problemet - derfor spørger jeg
jer om hjælp.

- Kan det være udbyderen. (webhotel på Azero.) ?

Jeg har Quicktime 6
Flash den nyeste.
Dreamweaver mx (opdateringsmodulet er .js)

Mvh Jacob

Fra : Jacob

Dato : 29-01-03 10:25

Jeg glemte linket til problemet. www.jacobkusk.dk