L O V E billede
Fra : Troels

Dato : 28-01-03 23:57

Hej
I filmen Austin Powers ser man på et tids punkt et billede i Austins
lejlighed der ser sådan ud:
L O
V E
Hvor o'et er væltet. Filmen forgår i 1967, 1969 og 1999 (så vidt jeg
husker), og det kunne godt ligne noget Andy Warhol, men jeg har dog ikke
kunne finde noget ved at søge på det. Nogen der ved hvem kunstneren er?

/Troels

Fra : Jan Silseth

Dato : 30-01-03 18:11

Ja - ROBERT INDIANA 1966