Nye misser her også!
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 28-01-03 23:09

Hej
Så er vores to Maine Coon, Dirty og Dolly, endelig flyttet ind.Vi så racen
første gang for mere end 10 år siden og har drømt....
- De to lever bare op til det hele. Se dem på gruppens hjemmeside, jeg har
lige lagt nye billeder ind.

Hilsen Pia BJ

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-01-03 00:07

Pia J/Kurt K <pbkk@get2net.dk> skrev i en
> [...]
ind.Vi så racen
> første gang for mere end 10 år siden og har drømt....
> - De to lever bare op til det hele. Se dem på gruppens

Hvor er de dog kære, dem skal I have et stort tillykke med!
Der må godtnok være kommet liv i kludene med sådan et par små
foretagsomme uldtotter!!

mvh Eva

Fra : Pia J

Dato : 29-01-03 09:07

De er godt nok skønne - jeg kan se vi deler både initialer og kattesmag :)
Men du får svært ved at kende forskel på dem...

En eller anden dag skal jeg altså have nogen ægte coons og ikke bare halve!

:Pia

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 20:49

Hej Pia!

> Så er vores to Maine Coon, Dirty og Dolly, endelig flyttet ind.Vi så racen
> første gang for mere end 10 år siden og har drømt....

Dejligt når drømme bliver til virkelighed Et stort tillykke med dem.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/