Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE og foretrukne
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-01-03 22:39

Jeg har fået flyttet mit drev, hvorpå mine foretrukne lå.
Nu er der ingen foretrukne i mit IE og jeg kan ikke finde den
nye destination.
Jeg har prøvet at lægge nogle foretrukne derind med specielle
navne og søgt efter disse navne på min harddisk, men de bliver
ikke fundet.

Hvad gør man?
Jeg har også kigget regedit igennem, men kan ikke finde noget
brugbart.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 00:07

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@removespamfilterpc.dk>
skrev :

>Jeg har prøvet at lægge nogle foretrukne derind med specielle
>navne og søgt efter disse navne på min harddisk, men de bliver
>ikke fundet.

Hvad står der, hvis du går ind i Internetindstillinger => General
=> Temporary Internet Files => Settings?

Der kan du se, hvor de ligger.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-01-03 19:51

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Hvad står der, hvis du går ind i Internetindstillinger => General
> => Temporary Internet Files => Settings?
>
> Der kan du se, hvor de ligger.

Det er da kun Midlertidige Internetfiler til bl.a. offline brug,
det er ikke Foretrukne.

/Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 20:20

skrev :

>Det er da kun Midlertidige Internetfiler til bl.a. offline brug,
>det er ikke Foretrukne.

Ups!

Har du sat din Windows til at vise skjulte filer og mapper, så
burde da kunne finde favorites/foretrukne.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-01-03 21:08

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ups!

;)

> Har du sat din Windows til at vise skjulte filer og mapper, så
> burde da kunne finde favorites/foretrukne.

Ja, det er meget mystisk, men det er faktisk lige meget, fordi
jeg er igang med en reinstallation.

/Mikael