MS Windows
briani 27239
Hjælp - Windows installer fejl
Fra : Ris@ger

Dato : 28-01-03 19:28

- håber det er den rigtige gruppe (sendes også til
dk.edb.programpakker.ms-office)

Jeg er ved at klargøre en ældre PC.
Jeg har formateret disken og installeret Windows ME.

Jeg er nu igang med at installere officepakken.
Den starter fint op på CD'en. Når også igennem valg af Standard eller
special installation. Indtastning af kode og påbegynder installationen.
Efter få sekunder får jeg følgende fejlmeddelelse:

Windows Installer:
I/O handlingen er blevet afbrudt pga. en afsluttende tråd eller
programanmodning.

??

Jeg har prøvet med 2 forskellige officepakker (originale selvfølgelig).

Noge der har et bud på problemet ??

På forhånd tak.

Hilsen Torben