Hvem sælger en ny Bios chip?
Fra : Erik Thomsen

Dato : 28-01-03 15:34

hejsa

Da jeg desværre har et bundkort med en defekt bios chip, vil jeg gerne
have lidt hjælp til hvor jeg kan købe en ny chip. Det drejer sig om en
SST39SF020

Erik

Fra : Rune Christiansen

Dato : 28-01-03 21:23

Hvilket bundkort er det til?

Jeg kan nok brænde en ny bios-chip til dig.
Det kræver du sender din chip til mig, samt den bios du vil have lagt i den
på en diskette.
og desuden en frankeret retur-kuvert.

/Rune Chrisitansen

Fra : Erik Thomsen

Dato : 28-01-03 22:05

Hej Rune

Mit problem er at selve chippen er defekt, derfor skal jeg bruge en
ny. Det er et ASUS A7V bundkort.

Erik

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 28-01-03 23:15

Erik Thomsen wrote:

> Da jeg desværre har et bundkort med en defekt bios chip, vil jeg gerne
> have lidt hjælp til hvor jeg kan købe en ny chip. Det drejer sig om en
> SST39SF020

Det ser ud til at være en 256 KB chip, men den findes i flere formater.
Er det en DIP32- eller PLCC-chip?
DIP32: 42 x 15 mm.
PLCC: 14 x 11 mm.

Fra : Erik Thomsen

Dato : 29-01-03 08:04

Det er en DIP32

Erik

Fra : Rune Christiansen

Dato : 29-01-03 15:22

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til at være en 256 KB chip, men den findes i flere formater.
> Er det en DIP32- eller PLCC-chip?
> DIP32: 42 x 15 mm.
> PLCC: 14 x 11 mm.

jo eller det vil sige en 2Mbit (256kx8)

Anyway, Erik har du en chip der virker (du skrev du havde 2) eller skal jeg
også finde en til dig?

/rune