Efter 4 min går Harddisken amok!! Hvorfor?~
Fra : ZorroZ

Dato : 28-01-03 13:09

Hej Alle!
Er der en fornuftig forklaring på hvorfor mine 2 delt i 3 harddiske total
ca. 54 Gb. uden grund, selv om jeg benytter Compuen, begynder at kører for
fuld damp, kører med Windows Me, har tjek,et planlagte opgaver!!, der er
hellere ikke aktivitet via net el. switch.
Mvh. S. Flinta

Fra : Per N

Dato : 28-01-03 13:09

On Tue, 28 Jan 2003 13:09:01 +0100, "ZorroZ" <famshdc@private.dk>
wrote:

> [...]
>fuld damp, kører med Windows Me, har tjek,et planlagte opgaver!!, der er
>hellere ikke aktivitet via net el. switch.

Har du MS Office på maskinen ?

mvh Per

Fra : ZorroZ

Dato : 28-01-03 13:46

Sry, jo jeg har MS Office på maskinen ?
Mvh. S.

Fra : Per N

Dato : 28-01-03 14:05

On Tue, 28 Jan 2003 13:46:18 +0100, "ZorroZ" <famshdc@private.dk>
wrote:

>Sry, jo jeg har MS Office på maskinen ?

Så kan det være et Office indexerings tool som leder efter
dokumenter. Jeg mener det hedder Fast Find.
Det kan slåes fra, enten i Start mappen eller i listen over
programmer som køres ved opstart. MSconfig > Start
( ved ikke hvad den hedder i ME. Selv kører jeg win98 )

mvh Per

Fra : Leony

Dato : 28-01-03 15:16

> [...]
> programmer som køres ved opstart. MSconfig > Start
> ( ved ikke hvad den hedder i ME. Selv kører jeg win98 )

Som supplement kan denne artikel fra Knowledge Basen bruges:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q282106

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kimmiboy

Dato : 28-01-03 13:31

"ZorroZ" <famshdc@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuld damp, kører med Windows Me, har tjek,et planlagte opgaver!!, der er
> hellere ikke aktivitet via net el. switch.

Hejsa i Windows Xp & Me findes der noget som hedder systemgendannelse har du
prøvet at slå det fra ?

Mvh Kim

Fra : ZorroZ

Dato : 28-01-03 13:45

Det skal prøves thx all!
mvh S.

Fra : ZorroZ

Dato : 29-01-03 01:26

Mange, mange tak,
Har udført de tiltag, og deaktiveret det osv.
Endnu en gang tak for hjælpen.
Mvh. S.