Århus Sportsfisker Forening (ÅSF)
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 28-01-03 11:23

Hej -

Jeg overvejer at melde mig ind i ÅSF. Er der nogle her, der kan komme med
eventuelle anbefalinger/fraråd - også gerne af andre Århus-baserede
foreninger?

Mine interesser går mest i retning af fluefiskeri efter laks og havørred
(vådflue mv.) samt bækørred og stalling (tørflue).

Tak for hjælpen!

Knæk&Bræk

Jan Bang Jensby

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-01-03 11:28

"Jan Bang Jensby" <jensby@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mine interesser går mest i retning af fluefiskeri efter laks og havørred
> (vådflue mv.) samt bækørred og stalling (tørflue).

Så er Hinnerup lystfiskerforening ( http://home6.inet.tele.dk/hilf/ ) eller
Hadsten Lystfiskerforening ( http://www.lilleaaen.dk/hlf/index.html ) vist
sagen.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 28-01-03 12:49

Hejsa Jan,

Hvis du har mulighed for at køre lidt så er BLF (www.pralhalsen.dk) en god
mulighed. De har bla. fiskevand ved Grindsted å som jo er kendt for
Stallingbestanden.

/Jan

Fra : Carsten Beck

Dato : 28-01-03 21:30

Jeg er selv medlem af ÅSF, og der er tale om en ganske aktiv klub med
gode fiskevande.
Hver onsdag er der klubmøde i Naturcenter Ny Mølle kl. 19.00
Kig ud - det koster da ikke noget.