Kan nogen hjælpe denne lille killing med e~
Fra : Camilla Baird

Dato : 28-01-03 10:56

Hej.
Hvem mangler en sød legekammerat til sin kat???? Huskat søger nyt hjem, og
det haster!
Dejlig, kærlig hankilling, alder ca. 10-12 uger. Han er hvid odd-eyed!! Har
de typiske par grå pletter i panden. Han er sat af hos vores dyrlæge igår
morges. Hans mor blev steriliseret (heldigvis da!), men ejeren kunne ikke
finde et hjem til ham, så han skal bare aflives!! Personalet bad for hans
liv og fik lov at prøve at finde et nyt hjem, men det haster altså, hvis
ikke han skal have sprøjten. Han er sød og kærlig, velpasset og ser både
sund og rask ud. Så hvis nogen har hus- og hjerterum til sådan en fyr, så
tøv ikke med at henvende jer......
VH
Susanne

Wehnert´s Sacred Birmans
http://helligbirma.info
wehnerts@mail.dk

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Pia J

Dato : 28-01-03 11:01

Susanne bor tilsyneladende i Horsens, så bare kom an derovre i Jylland!

:)

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-01-03 13:40

> Susanne bor tilsyneladende i Horsens, så bare kom an derovre i Jylland!

På Katte-DK er der en fra Amager, der har tilbudt, at tage katten, men hun
har vist et problem med transporten, så er der nogen, der alligevel skal den
vej, så vil I nok kunne redde et lille katteliv.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Britta Larsen

Dato : 28-01-03 13:30

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sund og rask ud. Så hvis nogen har hus- og hjerterum til sådan en fyr, så

Har skrevet en mail til susanne :)
da jeg som sagt mangler en legekamerat til Billy :)
og ja det ser ud til hun bor i horsens ;)

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Louise

Dato : 28-01-03 13:56

Hvor i landet befinder den sig?

Louise

Fra : Britta Larsen

Dato : 28-01-03 15:03

Har lige haft ringet der ind og den er afsat :)

Hilsen

Britta Larsen