MSI MS-648 Max (MS-6885)
Fra : S@ndman

Dato : 28-01-03 08:12

Hejsa,

Kan man ikke få pc'en til at starte ved at trykke på en tast, det
kunne mit gl. asus-board....

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Øistein Wind

Dato : 28-01-03 16:32

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Kan man ikke få pc'en til at starte ved at trykke på en tast, det
> [...]

Hej... jeg har et max2, og det er ikke muligt at få det til at starte ved
tryk på en knap. Så lur mig om dit heller ikke kan..
Men skriv gerne hvis du finder ud af noget

Øistein

Fra : Claus Cancel

Dato : 30-01-03 23:51

Jeg har også et Max2 og det starter fint ved keyboardtryk. Det sættes op i
biosen, hvor man både kan vælge om det skal starte ved keyboard eller mus.

Fra : S@ndman

Dato : 31-01-03 08:14

"Claus Cancel" <cca@pol.dk> skrev i en meddelelse
newsrjt4e9t867rgvb@news.tele.dk...
> Jeg har også et Max2 og det starter fint ved keyboardtryk. Det sættes op i
> biosen, hvor man både kan vælge om det skal starte ved keyboard eller mus.

Et Max2......men kan jeg gøre det på subj...??

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 05-09-03 10:29

> [...]
> biosen, hvor man både kan vælge om det skal starte ved keyboard eller mus.

Kan du fortælle mig hvor i BIOS det gøres...??

S@ndman