MS Windows
briani 27239
Søge efter hormail adresser?
Fra : Morten

Dato : 27-01-03 22:24

Hejsa
Er der ikke et sted man kan søge i hotmail adresser, hvis man kun kender
lidt af adressen ?... (jeg ved godt det måske er en forkert NG, men det er
da microsoft der udbyder hotmail, og jeg kunne ik finde andre grupper der
passede)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-01-03 23:43

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da microsoft der udbyder hotmail, og jeg kunne ik finde andre grupper der

Det er noget rod Morten. Du har jo samme spørgsmål kørende i forvejen her i
gruppen, så der er da ingen grund til at starte det op igen med en ny
overskrift - også selv om du ikke har fået løst dit problem.

Kurt

Fra : Morten

Dato : 28-01-03 07:52

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Det er noget rod Morten. Du har jo samme spørgsmål kørende i forvejen her
> gruppen, så der er da ingen grund til at starte det op igen med en ny
> overskrift - også selv om du ikke har fået løst dit problem.

Jeg syns da ikke det er det samme spørgsmål...for så ville det saføli ik gi'
nogen mening at poste igen, her spørger jeg direkte om der er noget sted
hvor man kan søge i hotmail adresser... det andet sted om man kan genskabe
en slettet email ... der er da en del forskel...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-01-03 23:36

> [...]
> hvor man kan søge i hotmail adresser... det andet sted om man kan genskabe
> en slettet email ... der er da en del forskel...

Nu skal vi ikke fluekneppe, men for mig er det at søge efter en hotmail
adresse og en emailadresse det samme, især da du glimrende har forklaret dit
problem i den anden tråd.
Overskriften i den anden tråd er : Finde emailadresse eller slettet mail. I
selve forklaringen kommer så, at det drejer sig om en hotmail adresse.
Over and out
Ups - nu så jeg lige, at det rettelig er en hormail adresse du søger efter,
og så kan jeg godt se, at det er et helt nyt problem Var det Maria hun
hed ??

Kurt

Fra : Morten

Dato : 29-01-03 09:12

> Ups - nu så jeg lige, at det rettelig er en hormail adresse du søger
efter,
> og så kan jeg godt se, at det er et helt nyt problem Var det Maria hun
> hed ??

Mindre stavefejl ... men ja