Tualatin 1,4
Fra : Henrichsen

Dato : 27-01-03 22:20

Hvor varm må en Cel.1400mhz fcpga2 blive?
Hvad er højeste arbejdstemp?
Lige nu er den ca. 50 grader, og ved idle ca. 45.

Martin.

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 28-01-03 01:20

Min PIII 1.4 Ghz Tualatin bliver op mod 58 grader, men den tygger også på
Seti@home.

Jeg ved ikke om det er for meget, men det er uden tvivl den mest stabile af
alle de maskiner jeg har haft.
Det eneste der kan tvinge mig til en reboot, er hvis jeg har installeret et
nyt program eller windows update kræver det.
Maskinen kører døgnet rundt, og der kan godt gå flere uger uden at den har
været slukket.

Rune

Fra : Søren

Dato : 28-01-03 21:35

On Tue, 28 Jan 2003 01:20:04 +0100, "Rune Friis Jørgensen"
<rune_friis@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Seti@home.
>
>Jeg ved ikke om det er for meget, men det er uden tvivl den mest stabile af

Jeg kører også 24 - 7 med Seti@home men har en CPU temp på 35 - 39.
Derudover har du ret, Intel rykker (siger en til for nyligt fanatisk
AMD'er)

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-03 22:15

>Jeg kører også 24 - 7 med Seti@home men har en CPU temp på 35 - 39.
>Derudover har du ret, Intel rykker (siger en til for nyligt fanatisk
>AMD'er)
Jo jo, Intel rykker, men det skulle jo helst kører flyende.
Hvor lang tid tager en Seti pakke??

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 29-01-03 13:34

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e36f29f.21545421@dtext.news.tele.dk...
> Hvor lang tid tager en Seti pakke??

I snit 5,5 time.

Rune

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-03 15:28

>I snit 5,5 time.
>
>Rune

Kan være jeg prøver på min maskine også.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-01-03 04:05

> Hvor varm må en Cel.1400mhz fcpga2 blive?
> Hvad er højeste arbejdstemp?
> Lige nu er den ca. 50 grader, og ved idle ca. 45.

Jeg har lige sat en i i dag, som kører som 1600. Den bliver 42 gr. Jeg har i
et halvt år kørt med en 1000@1330 og den blev konstant 43 gr.

Claus

--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******