Hvilken printer?
Fra : Vega

Dato : 27-01-03 20:59

Hej gruppe.

Hvilken printer er den bedste. Jeg har lige nogle krav.

1. Forholdsvis ikke ret støjende.
2. Økonomisk
3. Blækpatroner må ikke koste en bondegård.
4. Skal kunne printe i 2400x1200 dpi
5. Printeren må ikke koste meget mere end 1500 kr.

Mvh. Lars.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 27-01-03 21:55

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> 3. Blækpatroner må ikke koste en bondegård.
> 4. Skal kunne printe i 2400x1200 dpi
> 5. Printeren må ikke koste meget mere end 1500 kr.

Lexmar er nok dem du skal kigge efter. Dog skal der siges at jeg ikke ved
hvor meget de larmer.

\MK

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-01-03 09:35

In dk.edb.hardware, Morten Klostergaard <Morten@Klostergaard.dk> says...
> Lexmar er nok dem du skal kigge efter. Dog skal der siges at jeg ikke ved
> hvor meget de larmer.

Min Lexmark er _meget_ støjsvag.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 27-01-03 22:25

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. Blækpatroner må ikke koste en bondegård.
> 4. Skal kunne printe i 2400x1200 dpi
> 5. Printeren må ikke koste meget mere end 1500 kr.

Jeg kan kun anbefale en HP 5550, dog opfylder den kun 4 af dine krav, da
farvepatroner kan være rimeligt dyre.
Er set til omkring 1200 kr.

Hilsen Tommy

Fra : Duck