Driver til Lasat 56K ext. modem (Sonofon)
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 27-01-03 20:28

Jeg søger desperat en driver til et Lasat ext. 56k modem som er låst til
Sonofon. Jeg har ikke driver CD'en og jeg har prøvet alle de Lasat drivere
fra www.eicon.com, og Windows XP og 98SE kommer begge ud og spørger efter en
speciel Sonofon driver til modemet. Jeg skal bruge denne driver fordi jeg
skal have flashet mit modem så det ikke længere er låst til Sonofon. Jeg har
været i kontakt med Sonofon, men desværre uden held.

Håber nogen vil være så venlig at sende mig den driver. På forhånd tak.

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 27-01-03 20:34

Jeg skal anvende den Lasat konfigurations program til at flase modemmet med
en ny .lfu fil.
Men den applikation kræver at den specieller Sonofon driver er lagt ind.

Men så kom jeg til at tænke på om der evt. fandtes andre modem opdaterings
programmer som man kan anvende istedet?

På forhånd tak.

Fra : Bisgaard

Dato : 27-01-03 23:13

Tag fat i SONOFON igen - og bed specifikt om deres DATA TEAM.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-01-03 12:06

Kasper Pedersen wrote:
> Jeg skal anvende den Lasat konfigurations program til
> at flase modemmet med en ny .lfu fil.
> Men den applikation kræver at den specieller Sonofon driver
> er lagt ind.

Kan en af disse ikke bruges:
<http://www.eicon.com/support/helpweb/menus/lasat.htm>

/Mikael