udrensning
Fra : Henrik Hansen

Dato : 27-01-03 18:41

Er der nogle som kan anbefale nogle metoder til udrensningskur.

Jeg hører gerne hvis der er henvisninger til hjemmesider e.l.

MVH

Henrik

Fra : Mari

Dato : 28-01-03 21:45

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kan anbefale nogle metoder til udrensningskur.

Jamne, så må vi da vide, hvad du mener med udrensning.
Er det hudorme du vil have udrenset, eller ..........

/Mari

Fra : Anne Stokholm

Dato : 29-01-03 11:57

Mari wrote:
> "Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jamne, så må vi da vide, hvad du mener med udrensning.
> Er det hudorme du vil have udrenset, eller ..........

Jeg tror at Henkrik måske mener udrensning af affaldsstoffer. Bare et gæt.
Det er jeg i øvrigt selv interesseret i at høre om.

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Henrik Hansen

Dato : 29-01-03 12:38

Det er helt korrekt, hvilken metode kan man benytte for at rense div.
affaldsstoffer, eller i det hele taget give kroppen en "hovedrengøring". Jeg
håber at der er nogle som kan være behjælpelige. Gerne en metode som ikke
medfører anvendelse af naturmedicin e.l.

MVH

Henrik

Fra : Anne Stokholm

Dato : 29-01-03 13:46

Henrik Hansen wrote:
> [...]
> "hovedrengøring". Jeg håber at der er nogle som kan være
> behjælpelige. Gerne en metode som ikke medfører anvendelse af

Nu har jeg selv spurgt inde i dk.helbred.slank om virkningen af BioDrain,
som er et naturmiddel til udrensningskur. Den skulle efter sigende erstatte
en fastekur (nogen taler også om citronkuren), ergo må altertativet til at
benytte denne naturmiddelkur være en faste- eller citronkur.

Jeg ved ikke lige hvor meget hjælp det var, men det er hvad jeg sådan lige
umiddelbart kan sige om udrensningskur.

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Mari

Dato : 30-01-03 00:04

> [...]
> håber at der er nogle som kan være behjælpelige. Gerne en metode som ikke
> medfører anvendelse af naturmedicin e.l.

Jeg bruger en forsimplet kost i et par uger, for at give mit system ro.
Den består af kogte naturris, mosede bananer og appelsinsaft. Og kun det til
alle måltider.

Af drikkevarer bruger jeg så alm. postevand med 1-2 teskefuld Molkosan
nogle gange om dagen - og rent vand for resten.
Molkosan regenererer tarmfloraen - og genskaber den naturlige balance.

For ikke at give tarmen et chok, når jeg igen begynder at spise alm.
mad, så tilføjer jeg kogt fjerkræ og fisk som det første og supplerer kun
med
een ting ad gangen.

Jeg har ingen tiltro til de fastekure og andre ekstreme belastningskure,
der reklameres for. I bund og grund drejer det sig jo om at organerne får
ro til at regenerere - og det gør de ikke, medmindre de får noget lødigt at
arbejde med.
Jeg vælger så, at alt hvad jeg indtager skal være kemikaliefrit - og let
fordøjeligt.

/Marianne

Fra : RoJo

Dato : 30-01-03 12:08

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kan anbefale nogle metoder til udrensningskur.

Køb noget rent natron i brugsen. tag 4 tsk om dagen. Det smager meget grimt,
men det hjælper.

mvh
RoJo