Lydkort - Win ME
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 27-01-03 18:16

Efter formatering af min Win-98 og derefter nyinstallering af Win-Me
virker alt OK ---næsten da.

Desværre kan jeg ikke "vride" en lyd ud af Win-ME, som fungerede
perfekt i Win-98. Jeg har gennemgået Hjælp og Support grundig,
men med negativt resultat.

Lydkortet er et Aureal A-3D
Måske er dette lydkort ikke konvertibel med Win ME??

Skal et andet lydkort installeres, er det begrænset hvad jeg vil
ofre, da det er min reserve-PC og børnenes spillemaskine.
Lyden skal blot fungere.

Mvh
Bjarne

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 27-01-03 18:38

Bjarne Hansen wrote:

> Desværre kan jeg ikke "vride" en lyd ud af Win-ME, som fungerede
> perfekt i Win-98. Jeg har gennemgået Hjælp og Support grundig,
> men med negativt resultat.
>
> Lydkortet er et Aureal A-3D

Det var ikke særligt præcist, men driveren er sikkert iblandt disse;

http://www.vortexofsound.com/drivers/drivers-2.htm

Fra : Henrichsen

Dato : 27-01-03 22:53

Jeg har brugt et Turtle beach montego sammen med ME,
og det virkede fint, bortset fra visse spil.