Acer scanner
Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-01-03 17:46

Jeg har et problem med en acer 640p scanner. Når jeg tilslutter den via
parallelporten finder computeren den ikke. (køre XP)
Hvad kan der være galt ?

Venlig hilsen

Tommy

Fra : Kim

Dato : 27-01-03 21:05

"Tommy Hansen" <tommyhh@SLETtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et problem med en acer 640p scanner. Når jeg tilslutter den via
> parallelporten finder computeren den ikke. (køre XP)
> Hvad kan der være galt ?

Øhh..Den er vel ikke supporteret af WIndowsXP....
En del "ældre" hardware virker simpelthen ikke under WinXP.
Løsning ?? Ny scanner eller Windows98...

Mvh, Kim

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-01-03 23:49

> Øhh..Den er vel ikke supporteret af WIndowsXP....
> En del "ældre" hardware virker simpelthen ikke under WinXP.
> Løsning ?? Ny scanner eller Windows98...
>
> Mvh, Kim

Den har før kørt fint under XP, men den burde vel finde nyt hardware, og så
sige den ikke kan fuldføre installationen hvis det er det der er problemet ?

Tommy

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 00:03

> Den har før kørt fint under XP, men den burde vel finde nyt hardware, og

> sige den ikke kan fuldføre installationen hvis det er det der er problemet
?

Det er muligt...Det var bare et skud i tågen, men åbenbart et fejlskud

Mvh, Kim