Database med Vitser!
Fra : M-sB

Dato : 27-01-03 16:31

Hej Gruppe!! :)

Jeg søger en database, eller en liste med jokes/vittigheder..!

Jeg ved ikke om i har nogle links eller ved hvor jeg kan finde nogle!!

Jeg skal til at lave en KÆMPE dansk side med vittigheder, skulle gerne blive
rigtig stor..! Jeg håber meget i kan bidrage med lidt hjælp!!

På forhold tak...

--
Skrevet af:
Mathias | M-sB

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 17:56

On Mon, 27 Jan 2003 16:31:09 +0100, "M-sB" <mwl@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg skal til at lave en KÆMPE dansk side med vittigheder, skulle gerne blive
>rigtig stor..! Jeg håber meget i kan bidrage med lidt hjælp!!

news://dk.snak.vittigheder måske ?

Fra : Kasper Christensen

Dato : 11-02-03 07:42

> Jeg skal til at lave en KÆMPE dansk side med vittigheder, skulle gerne blive
> rigtig stor..! Jeg håber meget i kan bidrage med lidt hjælp!!

Hvorfor kan folk ikke selv lave noget forarbejde. Prøv google.com den
finder altid noget. Det er tit meget hurtigere end at spørge her.

http://www.google.com/search?q=%22Vittigheder%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Det gav som ikke andet end 11.900 hits.

Det tog mig 15 sek og du har ventet i 2 uger.

Hilsen

Kasper

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 11-02-03 14:58

Kasper Christensen (news@kasperc.dk) skrev:

http://www.google.com/search?q=%22Vittigheder%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

> Det gav som ikke andet end 11.900 hits.

Ja ... haha ... den var sjov .-)

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk