Erfaringer med køb af patroner
Fra : Tine Müller

Dato : 27-01-03 16:22

Er der nogen af jer som har prøvet at købe herfra
http://www.allyoucanink.com/index.cfm og hvad er jeres erfaringer,
gode/dårlige?

Der er fri fragt, hvis man køber for over 55$.

Jeg bruger selv HewletPackard Deskjet 930C og her kan man se oplysningerne
om farvepatronen http://www..allyoucanink.com/index.cfm?action=search -
24,95$ = kr. 172,48 (38 mill) og den sorte patron
http://www.allyoucanink.com/index.cfm?action=cartridge&id=4281&brand_id=0&ty
pe_id=0 - 18,95 $ = kr. 131,01 kr. (42 mill). Ja, det lyder jo billigt.

Jeg har prøvet flere gange at få patronerne fra en bekendt som selv har
påfyldt ny farve, men har ikke været tilfreds med resultatet, så jeg har
været nødt til at købe nye patroner, men det er jo så rædsomt dyrt, man kan
næsten få en ny printer for den pris en farvepatron koster, men da jeg
ellers er meget tilfreds med min printer, har jeg heller ikke lyst til at
skifte den ud.

Glæder mig til at høre jeres erfaringer om dette.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Bo

Dato : 27-01-03 16:28

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev i en meddelelse news:b13iqs$31a$1@sunsite.dk...
> [...]
> pe_id=0 - 18,95 $ = kr. 131,01 kr. (42 mill). Ja, det lyder jo billigt.

Såvidt jeg kan se er der tale om import fra et land uden for EU og så må du regne med
at der på fakturabeløbet tillægges told + moms + et ekspeditionsgebyr og de er dygtige til
at fange hver en pakke, fordi det giver dem ca 55 kr lige ned i lommen.

Regn med ca 30-40 % oveni

Vælg hellere et land indenfor EU eks. England

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-03 23:44

In article <b13iqs$31a$1@sunsite.dk>, Tine Müller wrote:
> [...]
> skifte den ud.
>
> Glæder mig til at høre jeres erfaringer om dette.

Regn med $30 i porto, 25% moms på det hele. 50-150 kr i
fortoldningsgebyr. Jeg ville i stedet prøve http://www.rainbow-ink.dk
Havde selv gode erfaringer med dem da jeg brugte HP.

De tager 200 kr for en sort + 260 for farve.

Jeg købte en Canon printer sidste gang, og den er meget billigere i
drift.

Fra : Tine Müller

Dato : 28-01-03 17:54

Tak for jeres svar.

Jeg valgte at få påfyldt min patron og efter at have brugt et par tips
virker den nu fuldstændig som en ny, så det vil jeg nok fortsætte med.

http://www.fyldselv.dk/