Nokia 39M, Asus L8400, WinXP og infrarød k~
Fra : Søren

Dato : 27-01-03 14:43

Hej.

Jeg har ovenstående konfigurartion og har lidt problemer med at få det til
at køre.

Mit problem er, at jeg ikke kan lave opkald til internettet. Den forsøger OK
og den skriver også "Ringer til ...." i displayet og nogen gange når jeg
også lige at se "Forbindelse", men så smider den bare forbindelsen og
computeren melder timeout.

Hvis jeg derimod vil synkronisere kontakt personer fra telefonen, virker det
fint, så lidt virker det da og det er "kun" selve internet opkaldet der
fejler.

Det skal siges, at jeg ikke har kunne finde en infrarød driver til WinXP på
Asus' hjemmeside og vores leverandør siger da også, at det ikke er
understøttet men jeg har noget hjemmelavet software som godt kan lave opkald
direkte til en anden GSM telefon!?

Lige nu står indstillingen til "IBM SC-20H2987" men jeg har forsøgt alle
andre indstillinger også. På nogle laptops køre vi "HP HSDL-2300/3600", så
det er åbenbart lidt afhængig af telefon/laptop!?

Nogen der har nogle gode råd, hvordan man får det til at fungere med min
konfiguration?

Søren