Sover i kattebakken
Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 11:51

Hej NG.
Min kat Freja er overfølsom over for noget (måske støv) som gør, at
hun skal have en pille hver dag (Prednisolon tror jeg det hedder). Det
er noget kodison agtigt noget.... Vi har prøvet ALT hvilket indebærer
hudprøver i England m.m., men den eneste løsning er, at give hende
pillen hver dag. Ind imellem får hun det dårligt, og vil helst være
alene. Sidst hun ville være alene opholdt hun sig i kattebakken et par
dage, hvilket bekymrede mig en del. Er der nogen af jer andre der har
erfaringer med, at jeres kat ligger i kattebakken udover når de er på
toilet?
M.v.h.
Carsten

Fra : H.O.T

Dato : 27-01-03 11:59

Hej, min gamle kat lagde sig altid ud i kattebakken, når det var
nytårsaften....Fandt aldrig ud af, og det mest stille rum, eller fordi hun
så slap for at løbe for langt, når hun blev forskrækket.....

Henrik

Fra : Denise

Dato : 27-01-03 12:13

"Carsten" <manse999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dage, hvilket bekymrede mig en del. Er der nogen af jer andre der har
> erfaringer med, at jeres kat ligger i kattebakken udover når de er på

Hej Carsten
Når I siger I har prøvet alt, så går jeg også udfra at I har skiftet foder.
Hvis ikke, så prøv og gå over til kun LAM, f.eks.
Iams eller Hills, OG INTET ANDET MAD. Det har jeg gode erfaringer med da
vores kat også har allergi overfor et eller andet. Af og til (et par gange
om året) kommer der lidt udslæt, som jeg plejer at kunne klare med en creme
med binyrebark og bakteriedræber i, det er trods alt bedre end pillerne. Jeg
går også ud fra, at du ved hvad Prednisolon er for noget, og at det er noget
skidt i længere tid.
Kattebakke har jeg ingen erfaringer med, men min erfaring er, at katte kan
skifte karakter og opførsel, når de får Prednisolon.
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 27-01-03 12:17

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> Kattebakke har jeg ingen erfaringer med, men min erfaring er, at katte kan
> skifte karakter og opførsel, når de får Prednisolon.

Varigt eller kun til det er ude af kroppen?

:Pia - med en overstresset hund siden Prednisolonkur

Fra : Denise

Dato : 27-01-03 12:54

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> Varigt eller kun til det er ude af kroppen?
>
> :Pia - med en overstresset hund siden Prednisolonkur

Hej Pia
Det kan jeg ikke rigtigt huske, men jeg tror kun det var indtil det var ude
af kroppen, ligesom den øgede appetit blev normal igen.
Hilsen Denise

Fra : Nina Sørensen

Dato : 27-01-03 12:33

> [...]
> dage, hvilket bekymrede mig en del. Er der nogen af jer andre der har
> erfaringer med, at jeres kat ligger i kattebakken udover når de er på

Hvordan viser den overfølsom sig??
At hun ligger i kattebakken er sikkert et forsøg på at finde tryghed.

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 27-01-03 22:12

Nina Sørensen <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> wrote in

> At hun ligger i kattebakken er sikkert et forsøg på at finde tryghed.

Ja, det tænkte jeg godt nok også på. Da Lante flyttede ind lå han også
meget ofte i bakke, ligesom han trillede rundt og blev fuldstændigt
støvet. Hvornår det holdt op har jeg egentligt ikke tænkt over, men jeg
opfattede det som en form for at skjule sig for de to andre katte.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer