Disable Ctrl+Alt+Delete i Explorer??
Fra : Darksaint

Dato : 27-01-03 11:28

Hejsa
Nu har jeg set der har været en tråd om at disable "ctrl + w" i explorer.
Jeg har forsøgt at bruge de metoder, men
jeg syntes ikke lige at jeg kan få det til at virke med ctrl+alt+delete

Er der nogen af jer der ved om ctrl+alt+delete kan disables javascript eller
asp wise??

Jeg ville bruge det i et program til at simulere et logon. Så når der trykke
ctrl+alt+delete, så bliver personen præsenteret for et nyt billede.

Mange tak for hjælpen
Hilsen
Thomas K. Nielsen

Fra : Chrisser

Dato : 27-01-03 11:37

"Darksaint" <darksaintforever@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg syntes ikke lige at jeg kan få det til at virke med ctrl+alt+delete
>
> Er der nogen af jer der ved om ctrl+alt+delete kan disables javascript

Jeg vil umiddelbart sige nej...
Ctrl + alt + delete kalder hos mig til enhver tid ( og uanset program )
windows sikkerhed henholdsvis (windows XP henholdsvis 98) jobliste op. Så
den tror jeg ikke på at du kan få lov at overskrive.

MVH
Chrisser

Fra : Niels Andersen

Dato : 28-01-03 06:40

Darksaint wrote in <3e3505b0$0$2487$45beb828@newscene.com>:
> Er der nogen af jer der ved om ctrl+alt+delete kan disables javascript
> eller asp wise??

Grunden til at ctrl-alt-delete bruges til logon i nogle systemer, er for at
man ikke kan simulere et logon.

Jeg ville i øvrigt blive skide sur hvis nogen ødelagde en af mine mest
brugte genvejstaster i Windows.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Darksaint

Dato : 28-01-03 11:31

> Jeg ville i øvrigt blive skide sur hvis nogen ødelagde en af mine mest
> brugte genvejstaster i Windows.
> Mvh.
> Niels Andersen

Ja ja, det er da klart hvis det var på "nettet", så ville jeg nok også blive
lidt grøn. Men nu talte jeg om en undervisningssituation, hvor det nu kunne
være ganske fornuftigt.

Thomas K. Nielsen