Ny mis!
Fra : Helle

Dato : 27-01-03 11:04

Hej allesammen.
Jeg vil gerne introducerer Jer for vores nye kat! Jeg var i Aalborg og hente
ham i går og se ham første gang. Tog hjemmefra kl. 6:45 og var først hjemme
igen kl. 20:30!! Sikke en laaang rejse, det var meget hårdt. Ville gerne
have sendt dette indlæg da jeg kom hjem men jeg var SÅ smadret.

Han hedder Sylvester, er 4½ mdr gammel og er sort med en smoke krave. Kraven
vil dog måske blive sort når han skifter killingepelsen. Han er købt som
kælekat hos Santor i Aalborg.
Han er meget sød og indtil videre er det faktisk gået fint med ham og Emil -
de knurrer af hinanden men ingen slåskamp.
Hans forældre og bedsteforældre er testet for HCM, PKD, HD og nogle andre
blodsygdomme.
Mor: Santors Tessa, Far: Sarafinas Wa-na-ticki.

Hvad kan jeg mere sige? nårh ja...han er maine coon!! *ggg*
Vi havde jo besluttet os for at få en birma men vi er begge meget vilde med
maine coon og efter en snak med mange folk ombestemte vi os til at prøve en
maine coon igen. Og her er han så Jeg skal nok hurtigst muligt få
fremkaldt nogle billeder af ham.

Mvh Helle

Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-01-03 11:08

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
en
> maine coon igen. Og her er han så Jeg skal nok hurtigst muligt få

Tillykke med ham Jeg glæder mig til at se billeder, og håber virkelig
for dig at det kommer til at gå rigtigt godt

MVH Kari

Fra : sanne

Dato : 27-01-03 11:12

Hej Emil (og Helle)

Tillykke med din nye legekammerat vi håber du bliver glad for ham.

Hilsen
Susanne

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-01-03 11:54

On 27/01/2003 11:04, in article
3e35042b$0$71633$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Helle"
> [...]

> maine coon og efter en snak med mange folk ombestemte vi os til at prøve en
> maine coon igen. Og her er han så Jeg skal nok hurtigst muligt få

Tillykke! Glæder mig mere til at høre mere om Sylvester
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 27-01-03 12:17

Tillykke Helle - og Emil

Vi glæder os til at se billeder....

Hilsen Pia

Fra : Ragna

Dato : 27-01-03 12:44

Hej Helle og Emil!
Til lykke med den nye legekammerat.
Nu glæder vi os til at høre nærmere om sammenføringen - og til at se
billeder af vidunderet!

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 27-01-03 13:39

Hej Helle og Emil

Stort tillykke fra mig også...og ja, jeg vil os' se billeder! Nu!

MVH Mette (og Kina, Rosinen, Alladin, Albert og Emse der bare har været så
seje allesammen til at blive sammenført

Fra : Kate

Dato : 27-01-03 22:08

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> MVH Mette (og Kina, Rosinen, Alladin, Albert og Emse der bare har
> været så seje allesammen til at blive sammenført

Hov, det fortæller du vel om i en separat tråd, ikke?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Niels Peter

Dato : 27-01-03 15:01

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

(...)
> Han hedder Sylvester, er 4½ mdr gammel og er sort med en smoke krave.
Kraven
> vil dog måske blive sort når han skifter killingepelsen.

Det lyder flot med smoke krave, men helsort MCO er nu altså også smukt!

Det lyder jo helt normalt ....

(...)

Tillykke med ham!

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Denise

Dato : 27-01-03 15:41

Hej Helle
Held og lykke med ham og sammenføringen
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-01-03 17:51

Hej Helle
Tillykke med den "lille" nye.
Lad dem bare sprutte et par dage, de har nok en masse de skal fortælle
hinanden
Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 27-01-03 22:08

> Han hedder Sylvester,

Jamen, hjerteligt tillykke med Sylvester. Håber han og Emil bliver
venner hurtigt. Og kun for at gentage de andre....billeder jatak

Fra : Bente Jepsen

Dato : 27-01-03 22:58

"Hej Helle.

Tillykke med Sylvester. Han lyder godt nok til at se godt ud. Jeg er også
spændt på at se billeder af ham.

Håber ham og Emil bliver rigtig gode venner

Knus
Bente