Ny side for udstillings freaks
Fra : Kim Larsen

Dato : 27-01-03 10:25

Hej i gruppen

Jeg er blevet gjort opmærksom på denne side: www.showdogs.dk , det lyder da
spændende, jeg har allerede sendt billede ind til dem.
Det bliver spændende at se når de åbner, der findes mange hundesider på
nettet, men den her lyder lidt anderledes.

Kim Larsen

Fra : x Vuf x

Dato : 27-01-03 11:42

Mon, 27 Jan 2003 10:25:00 +0100, Kim Larsen wrote:

>Jeg er blevet gjort opmærksom på denne side: www.showdogs.dk , det lyder da
>spændende, jeg har allerede sendt billede ind til dem.

Nå... endnu en side kun for DKK-hunde!

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-01-03 13:09

Ov, det bliver spændende at følge den side! Håber min lille Balto kommer på
når vi nu begynder på udstillinger!

Rinnie

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-01-03 23:09

Hej med Jer!
Jeg kan da ikke se, en side for DKK hunde kan være noget problem,
det er vel blot en simpel standard der skal overholdes
og som de beskriver på den der kedelige grå Showdogs.dk side,
som man må håbe bliver noget mere interessant når de åbner d.10/2
så er DKK da grundlæggende på mange måder,,, eller - tar' jeg fejl?

Mvh. Lars

Fra : preben ipsen

Dato : 28-01-03 22:19

Hej alle

Først, ja, det er en side kun for DKK eller FCI registrerede hunde. Som
Lars siger i sit indlæg er det et spørgsmål om at overholde en vis standard,
og det mener vi altså at DKK er de bedste til. Ingen af os bag showdogs.dk
har noget imod andre hunde, vi går altså bare ind for DKK.
Til gengæld er siderne, for alle DKK registrerede hunde, vi kræver ikke
medlemskab af nogen klub for at bruge vores sider.
Angående vores midlertidige side...ja den er kedelig.....men vi håber at i
vil synes godt om vores sider når de åbner. Vi lover de bliver mere
spændende.

Men er der spørgsmål i ønsker besvaret så kontakt os endelig.

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

---