Problem med USB mus
Fra : René Jørgensen

Dato : 26-01-03 13:15

Hej !

Jeg har en Microsoft Intellimouse Explorer til USB.

Problemet er at denne ret tit mister forbindelsen, dvs. at der ikke er lys
under den. Hvorved den ikke virker som optisk mus.

Jeg har prøvet at flytte den til et andet USB stik uden at dette hjælper, og
den medleverede adapter til alm. musestik er så stor, at der ikke samtidig
kan være keyboard tilsluttet.

Er der nogen som har en løsning ?

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

René

Fra : Finn Mikkelsen

Dato : 28-01-03 21:18

Hen og byt den da det sandsynligvis er en lodning der ikke er i orden