start med keyboard
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 00:44

Hej.

Har et ellers perfekt Win XP med a7n8x, men kan ikke få den
til at boote med mit Logitech haleløs keyboard, selv om "any key" er
valgt i bios, nogen der har en ide om hvorfor?
Keyboardet virkede fint på den gamle maskine.(boot)

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 17:07

> [...]
>valgt i bios, nogen der har en ide om hvorfor?
>Keyboardet virkede fint på den gamle maskine.(boot)

Dårligt formuleret, jeg mener at starte maskinen ved et tastetryk.
Og ikke bruge powerknappen.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Finn Egmose

Dato : 28-01-03 17:47

(Thf) wrote in news:3e357209.1280796@dtext.news.tele.dk:

> [...]
> valgt i bios, nogen der har en ide om hvorfor?
> Keyboardet virkede fint på den gamle maskine.(boot)

Der er som regel en jumper på bundkortet der også skal aktiveres før at det
virker

Mvh. Finn