Hvad er en fornuftig temperatur?
Fra : Thomas

Dato : 27-01-03 00:19

Hej NG

Jeg ville bare høre om det er fornuftigt med et temperatur på hdd på 50-55
grader og en power temperatur på også ca. 50grader? Jeg ved ikke helt hvad
jeg skal give jer af oplysninger før det nemmest at svare?

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 07:33

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> grader og en power temperatur på også ca. 50grader? Jeg ved ikke helt hvad
> jeg skal give jer af oplysninger før det nemmest at svare?

Din harddisk er alt for varm - Temperaturen bør være under 40 grader, hvis
du forventer langtidsstabilitet fra disken.

Hvad er en power temperatur?

Claus

Fra : Andrew

Dato : 27-01-03 12:15

Med hvilket program kan man undersøge sin harddisk temperatur?

Mvh Anders

Fra : Leony

Dato : 27-01-03 14:26

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Med hvilket program kan man undersøge sin harddisk temperatur?

Dtemp:
http://private.peterlink.ru/tochinov/
HDDtemperature:
http://www.hddtemperature.com/