silent viking 2!!
Fra : minibyb

Dato : 26-01-03 22:31

hejsa ng!

jeg undrer mig over om jeg kan få presset en silent viking 2 ned på mit
soltek kav-75?? hvis nogen har erfaringer er de velkomne til at skrive

minibyb

Fra : Martin K

Dato : 27-01-03 10:42

minibyb wrote:
> jeg undrer mig over om jeg kan få presset en silent viking 2 ned på
> mit soltek kav-75?? hvis nogen har erfaringer er de velkomne til at
> skrive

Og kan den ikke, ja så saver du bare i den til den kan Det gjorde jeg i
går, og det lykkedes mig at få en Tt Volcano 7 til at sidde på et Asus
A7A266-E. Det virker sq uden problemer

--
Martin K

Fra : Devast8or

Dato : 27-01-03 12:59

Mål efter. Køleprofilen er 80x80. Jeg har lige sat en SV2 på mit Abit
KT7A-RAID, det gik fint.

Devast8or

--
Spamfilter activated