Logitech tastatur og Winamp
Fra : Martin S.

Dato : 26-01-03 19:35

Hej.
Jeg har lige købt et Logitech Internet Navigator tastatur med genvejstaster
til mediafspillere (play, stop ff, rew, vol. mv.).
Men kan det passe at det kun virker sammen med Windows Mediafspiller og ikke
Winamp 3?

Jeg bruger WinXp ProDK.

MVH Martin

Fra : JKJ

Dato : 26-01-03 20:00

Jeg har samme tastatur + mus og har oplevet samme problem som du. Jeg er
derfor gået tilbage til winamp 2.81 (som jeg også synes er hurtige til at
starte op). Jeg bruger dog win2000.

Lige et spørgsmål til dig også - hvor langt rækker dit tastatur + mus?

Fra : Martin S.

Dato : 26-01-03 20:13

"JKJ" <de@de.de> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme tastatur + mus og har oplevet samme problem som du. Jeg er
> derfor gået tilbage til winamp 2.81 (som jeg også synes er hurtige til at
> starte op). Jeg bruger dog win2000.

Jeg er total hooked på Winamp 3.0, så jeg vil nødig skifte til ældre
version. Version3 hakker ikke på min maskine (det gjorde de tidligere
versioner) og 3'eren kan crossfade mellem numrene (mener ikke de tidligere
versioner kan det).

> Lige et spørgsmål til dig også - hvor langt rækker dit tastatur + mus?

Mit tastatur og mus er købt hver for sig, og tastaturet er ikke trådløst (så
det rækker så langt ledningen kan nå!). Musen er en 4 år gammel trådløs
Logitech Cordless Wheel mouse, og den rækker op til 2,5-3 meter (kommer
meget an på hvor friske batterierne er, og hvor frit modtageren står!).

MVH Martin

Fra : Leony

Dato : 27-01-03 11:12

"Martin S." <feedback56@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> version. Version3 hakker ikke på min maskine (det gjorde de tidligere
> versioner) og 3'eren kan crossfade mellem numrene (mener ikke de

Du kan downloade et Crossfade plugin til Winamp Den Ældre:
http://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=32368

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin S.

Dato : 27-01-03 15:35

> Du kan downloade et Crossfade plugin til Winamp Den Ældre:
> http://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=32368

Ah okay! I didn't know.
Men Madsen foreslog at opdatere keyboard driveren, og det hjalp på
problemet.

MVH Martin

Fra : Leony

Dato : 27-01-03 15:49

> Ah okay! I didn't know.
> Men Madsen foreslog at opdatere keyboard driveren, og det hjalp på
> problemet.

Det var egentlig også bare ment som en oplysning (du havde jo gjort det
rimeligt at du ikke ville gå tilbage).
Postede i øvrigt også svaret før jeg læste Madsen's post (hvilket jo
altid er dumt).
Men det var da rart at du kunne få det som du ville uden de helt store
armbevægelser.

Fra : Martin S.

Dato : 27-01-03 16:51

> [...]
> altid er dumt).
> Men det var da rart at du kunne få det som du ville uden de helt store

No problem!
Vi har jo altid vore favoritter... og hvis man altid, som jeg, har bøvlet
med at få Winamp til at afspille uden at hakke, så er version 3 kærkommen!
Så jeg er glad for at det kom til at virke.

/Martin

Fra : Martin S.

Dato : 27-01-03 20:09

> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Hvor dælen har du fået et røntgenbillede fra?? Ser da 2tal cool ud!
/Martin

Fra : Leony

Dato : 28-01-03 10:20

> Hvor dælen har du fået et røntgenbillede fra?? Ser da 2tal cool ud!

Loppemarked, man kan finde de utroligste ting Tak.

Fra : Martin S.

Dato : 28-01-03 12:59

> Loppemarked, man kan finde de utroligste ting Tak.

Loppemarked?? Hehe 2tal syret!!
Står der navn på patienten på sådan et røntgenbillede? Må da håbe manden har
det godt idag...
/Martin

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-01-03 20:12

> [...]
> til mediafspillere (play, stop ff, rew, vol. mv.).
> Men kan det passe at det kun virker sammen med Windows Mediafspiller og

Jeg har et tastatur magen til, og det virker uden problemer hos mig. Man
skal bare vælge det rigtige program fra Media Center.

> Jeg bruger WinXp ProDK.

Jeg bruger Windows 2000.

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk

Fra : Martin S.

Dato : 26-01-03 20:16

"Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et tastatur magen til, og det virker uden problemer hos mig. Man
> skal bare vælge det rigtige program fra Media Center.

Jo tak, men når Winamp ikke står på listen i Mediacenter??
Der står kun Windows Media Player, QuickTime 5.0, Windows Media Player 8.00.
Hvordan kan jeg tilføje Winamp til listen??

MVH Martin

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-01-03 20:28

> [...]
8.00.
> Hvordan kan jeg tilføje Winamp til listen??

Aner det ikke. Som du har opdaget virker det efter driver opdatering, og da
jeg opdaterede driveren, blev min Win Amp 3.0 også tilføjet til listen. Når
er der både Win Amp 2.80 og 3 i listen.

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-01-03 20:38

Martin S. skrev:

> Jeg har lige købt et Logitech Internet Navigator tastatur med
> genvejstaster til mediafspillere (play, stop ff, rew, vol. mv.).
> Men kan det passe at det kun virker sammen med Windows
> Mediafspiller og ikke Winamp 3?

Installer nyeste driver til tastaturet.
<http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=310&contentid=5009&countryid=4&languageid=15>

| Version: v2.15 build 264
| Multimedieknapperne fungerer i følgende afspillere:
|
| Windows Cd-afspiller
| Windows Media Player op til version 8.x (D'OH!)
> [...]

Madsen.

Fra : Martin S.

Dato : 26-01-03 22:45

> Installer nyeste driver til tastaturet.

<http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=310&contenti
d=5009&countryid=4&languageid=15>

Yes! Nu virker det. Mange tak for hjælpen.
MVH Martin