Tilbud fra Cybercity
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-01-03 16:26

Hej

Jeg overvejer kraftigt at skifte internetudbyder fra TDC til CC, da jeg lige
har fået et tilbud med gratis oprettelse. Så kan jeg også slippe for fastnet
telefonen :)

Men CC tilbud gælder kun hvis man vælger min. 384/384 Kbit/s, og aftalen er
uopsigelig i 6 måneder. Er man så også bundet til min. 384 Kbit/s i 6
måneder, eller kan man for eks. nedgradere efter en måned?

På forhånd tak
Hans Mouridsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-01-03 16:39

"Hans Mouridsen" <hom@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
lige
> har fået et tilbud med gratis oprettelse. Så kan jeg også slippe for

Der skal altid betales 500 for teknikerbesøg... Det står der også tydeligt!

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-01-03 17:52

Hej

> Der skal altid betales 500 for teknikerbesøg... Det står der også
tydeligt!

Nu er teknikerbesøg jo ikke det samme som oprettelse...

Mvh
Hans

Fra : C o p y C a t

Dato : 26-01-03 19:27

> [...]
> uopsigelig i 6 måneder. Er man så også bundet til min. 384 Kbit/s i 6
> måneder, eller kan man for eks. nedgradere efter en måned?

Nej ., hvis man skal tro det der står på CC's Hjemmeside ., så må man ikke
opgradere de første 6 måneder ..

~~Frank.,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-03 19:39

"C o p y C a t" <copycat@NOT.pc.dk> skrev :

> Nej ., hvis man skal tro det der står på CC's Hjemmeside ., så må man ikke
>opgradere de første 6 måneder ..

Hvor står det? Det ville da være mærkeligt.

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/bestilling/
står:

»* Det er ikke muligt at nedgradere ADSL-forbindelsen de første 6
måneder fra etableringdatoen.«

Fra : C o p y C a t

Dato : 26-01-03 20:59

> [...]
> står:
>
> »* Det er ikke muligt at nedgradere ADSL-forbindelsen de første 6

Damn ., der kan man bare se ., det var også det jeg ville have svaret ..

~~Frank .,