Eksternt keyboard til Bærbar PC
Fra : Gaarde

Dato : 26-01-03 14:18

Hej

Jeg har en IBM T22 bærbar PC, hvor der kun er et PS2 stik på bagsiden, og
der er et mus symbol.
Kan jeg på nogen måde få sluttet et eksternt keyboard til PC'en, uden at
skulle have en docking station ??

Mvh
Mogens

Fra : Calle.

Dato : 26-01-03 16:42

Gaarde wrote:
> [...]
> bagsiden, og der er et mus symbol.
> Kan jeg på nogen måde få sluttet et eksternt keyboard til PC'en, uden

Mon ikke du bare skal have fat i et splitterkabel

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Gaarde

Dato : 26-01-03 17:17

Jeg er lidt ked af at købe et splitterkabel hvis computeren ikke
understøtter eksternt keyboard.

Mvh
Mogens

Fra : Calle.

Dato : 27-01-03 06:41

Gaarde wrote:
> Jeg er lidt ked af at købe et splitterkabel hvis computeren ikke
> understøtter eksternt keyboard.

til de par kroner det koster, kan det vel ikke skade at prøve
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Gaarde

Dato : 27-01-03 08:17

nej, det har du vist ret i, jeg vil få fat i et kabel.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-01-03 13:24

Eller bare bruge et usb keyboard...

/A

Fra : Gaarde

Dato : 28-01-03 12:33

Jeg har fået fat i et Y-cable - og DET VIRKER !

Fra : Morten L.

Dato : 26-01-03 20:15

Bare sæt et PS/2 keyboard i stikket. Det virker næsten helt sikket.
Det sker i hvert fald ikke noget ved at prøve.

/Morten