Nyeste software version til 6210 og 3210
Fra : Peter Clausen

Dato : 11-03-01 12:27

Jeg vil gerne høre om der findes et sted hvor man kan få subject at vide.

På forhånd tak

Peter Clausen

Fra : Møgelmose

Dato : 11-03-01 14:16

6.00 til Nokia den kan IKKE unlockes privat endnu hvis det er det du vil....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-01 16:10

Møgelmose skrev:

>6.00 til Nokia den kan IKKE unlockes privat endnu hvis det er det du vil....

Det kan den da, man skal bare have det rigtige udstyr (som er på vej
til mig med posten :)
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Møgelmose

Dato : 11-03-01 16:22

Ja med en DEJAN Flasher o.lign.
min fejl.

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Peter Clausen

Dato : 11-03-01 17:24

Jamen hvad er den nyeste version til de to overnævnte mobil tlf'erne.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-03-01 18:03

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> wrote:

>Jeg vil gerne høre om der findes et sted hvor man kan få subject at vide.

www.mobilsiden.dk har de en liste under tips. Den er dog ikke altid helt
opdateret. Du kan se på www.indocell.net/id26.htm. Før i tiden var der også en
beskrivelse af opdateringerne på engelsk, men nu står de desværre på
indonesisk Men listen bliver i det mindste opdateret ofte.

Peter

Fra : Erik Einum

Dato : 12-03-01 19:56

Peter Rongsted <rongsted@dontspam.image.dk> skrev

> [...]
> beskrivelse af opdateringerne på engelsk, men nu står de desværre på
> indonesisk Men listen bliver i det mindste opdateret ofte.

http://www.nokiainfo.f2s.com/software_versions.html

///Mvh. EE