Vejle
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-01-03 13:51

Hva' er der slet ingen der vil dele resultater fra Vejle udstillingen i går
og i dag?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 26-01-03 13:55

Hej!

Jeg ved, at Wytopitlock Gerschwin blev BOX (fertil) og at Rokade Felis
Jubatus blev BIS (også fertil). Karisma´s Exciting Xenia var nomineret
BIS-Killing blev vistnok Sebasco´s Zivago.

Det er hvad jeg umiddelbart kan huske

Hilsen Pia

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-01-03 15:48

Vores True Trust Gonzo blev Ex 2´. King Richard Av Fager blev Ex 3 og
Indina Fortuna's Igor Den Iltre blev Ex 1.

Der er forresten nye billeder af Gonzo i mit album

Venligst,
Louise Viborg
Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 26-01-03 16:15

"Louise Viborg" <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> skrev i en meddelelse
> Vores True Trust Gonzo blev Ex 2´. King Richard Av Fager blev Ex 3 og
> Indina Fortuna's Igor Den Iltre blev Ex 1.

Hej Louise
Æv,- at vi ikke var med i Vejle
Men et stort tillykke med Gonzo og en tak for at udstille ham så pænt
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-01-03 17:42

> Hva' er der slet ingen der vil dele resultater fra Vejle udstillingen i
går
> og i dag?

Jo, når du nu presser sådan

Galadriel blev 10 måneder for 14 dage siden og stillede altså op som voksen
for første gang.

Hun blev CAC, BIV og NOM, det er jeg meget stolt af, da konkurrencen i
farvegruppe 6 er hård; de var 6 katte, der sloges om CAC'et og 11 om BIV'et.

Og skulle der være nogen, der er interesserede i flere skovkatteresultater,
så kan de ses på Skovkatteringens hjemmeside:
http://www.norskskovkat.dk/dansk/udst.asp

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 26-01-03 18:25

Hej Grit,

tillykke med det flotte resultat - godt gået! Men Galadriel ER jo også
en flot kat *G* og når nu I er blevet flyttet til grp. 6 tør jeg godt
tage Polgara med igen *fnis* så bliver vi da ikke helt blæst af banen!

/Pernille

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-01-03 00:29

"Pernille og Jesper" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en flot kat *G* og når nu I er blevet flyttet til grp. 6 tør jeg godt
> tage Polgara med igen *fnis* så bliver vi da ikke helt blæst af banen!

Ak, det er vi så nogen andre, der gør *G*. Helt ærligt Grit, kunne hun ikke
være blevet i grp. 5 - gruppe 6 er da hård nok i forvejen )
Nå, skidt, der skal vel kun 2 udstillinger mere til, så er Galadriel rykket
op i klasse 7 *S*

Tillykke med det.

Hilsen Else.

Fra : Birgitte

Dato : 27-01-03 02:15

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun blev CAC, BIV og NOM, det er jeg meget stolt af, da konkurrencen i
> farvegruppe 6 er hård; de var 6 katte, der sloges om CAC'et og 11 om

Hej Grit
Et stort velfortjent tillykke med det flotte resultat på Galadriel.
Jeg giver dig ret,- gr.6 er hård, men det er gr.5 nu også.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 21:07

Hej Grit

> Hun blev CAC, BIV og NOM, det er jeg meget stolt af, da konkurrencen i
> farvegruppe 6 er hård; de var 6 katte, der sloges om CAC'et og 11 om
BIV'et.

Kan sørme godt forstå du er stolt. Tillykke med resultatet

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-01-03 21:20

Tillykke med det, Grit! Rigtig godt gået

Venlig hilsen, Louise

Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Fra : Elwarth

Dato : 26-01-03 19:42

> Hva' er der slet ingen der vil dele resultater fra Vejle udstillingen i
går
> og i dag?

Hej Nina og alle I andre!

Jow, jow, vi skulle jo lige ind af døren
Det gik ganske udmærket for os. Abbie blev EX1, dog uden konkurrenter. Denne
gang sagde dommeren faktisk, at hun ikke var fed, selvom hendes krop i
øjeblikket er lidt for stor i forhold til hendes hoved Derfor blev hun
heller ikke nomineret.
Simba var jo med for første gang. Han var noget nervøs ved situationen, men
han opførte sig pænt. Han blev nr. 2 ud af 3 han-huskatte. Så måske tager vi
ham med igen i marts.

Venligst
Dorthe