Fjerne kant om form-inputfelt
Fra : Allan Unnerup

Dato : 26-01-03 13:00

Hvordan fjerner jeg kanten om et inputfelt i en formular?

Jeg har et
<input readonly type="text" value="Hej" name="peter" class="peter">
hvor jeg gerne vil have fjernet kanten om feltet.

Hvad skal jeg skrive i .peter?

Jeg har bl.a. forsøgt med følgende:
..peter {
border: #FFFFFF solid 0px;
background-color: #FFFFFF;
color: #cc0000;
font-weight: bold;
}
men det virker ikke.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-01-03 15:31

Fjern border: #FFFFFF solid 0px;

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-01-03 16:12

wrote:

>Hvordan fjerner jeg kanten om et inputfelt i en formular?

..peter {
border-width: 0px;
}

Fra : Knud Gert Ellentoft