hvilke ddr ram
Fra : Mikael

Dato : 26-01-03 11:48

hejsa, jeg er ved at skifte indemaden ud i min pc, og jeg er i tvivl om
hvilke ram jeg skal købe..
mit kommende mobo: chaintech nForce2 7njs
cpu: xp1700+ t-bred super stepping fra waterheads.dk (men køber en 333fsb
cpu når de kommer ned i pris) indtil da regner jeg bare med at clocke den
1700+

vil jeg kunne udnytte PC3500 ram, eksempelvis 2X256 Kingston
(http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494837896 )

eller kan jeg lige så godt købe 2X512 samsung PC2700
( http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494827911 )

det er ca samme pris

mvh Mikael Brixen
--
Remove 'nospam' from my emailadress..

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 27-01-03 17:36

Du vil ikke få meget ud af pc3500 ram, læs evt artiklen på toms hardware
guide som beskriver dette. Den konstaterer at i de fleste tilfælde, og med
den software som er tilgængelig idag, så er pc2700 ram hurtigere end pc3500.

Ole Gammelgård

Fra : Robert Jensen

Dato : 26-01-03 16:17

"Mikael" <brix@NOSPAMgrin.dk> wrote in message
> [...]
> (http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494837896 )
>
> eller kan jeg lige så godt købe 2X512 samsung PC2700

ligemeget hvad, så hvis prisen ikke spiller nogen rolle, så købt pc3500.
syntes der sker så meget med ddr ram, at du ligesågodt kan købe de bedste.

har selv 2 stænger pc2700 og jeg er da i tvivl om de er hurtige nok næste
gang jeg opgraderer.

--
Med Venlig Hilsen

Robert Jensen