køb af ny bærbar
Fra : Henry

Dato : 26-01-03 11:45

Jeg har siden 99 haft en Compaq Armada 7800 og føler nu at tiden er inde til
en udskiftning
bla. fodi jeg skal bruge den til rendering i Acad ADT / VIZ og så er
400mhz ikke meget.
Jeg prøvede så en af mine kollega maskine som var en Compaq presario 700 og
med en 900 mhz men hvor blev jeg skuffet over tastaturet.
jeg syntes at det hele gynger ned når man taster og at den er underligt at
skrive på.
ihvertilfald når man kommer fra en armada 7800.
men måske er bærbare måske bare sådan nu,
Og hvor finder man en bærbar med et godt tastatur, og er det måske mig det
er galt med og er det bare en tilvending spørsmål.
Jeg regner med at max ofre 15.000 på en ny pc. kan man ikke for det beløb få
en ca. 1,5 eller 2 amd/intel , min 14,1" heller 15" , 30gb /34- 64 ati eller
g-force /264 eller 528 ram.
med et godt tastatur ??
Jeg har lidt kik på Dell 8200 eller Acus L3800c men jeg har aldrig prøvet
nogen af dem, en er der nogen der kan sige hvor dan de er, når man prioterer
højt tastatur,skærm,grafikkort.
Gode råd efterlyses
mvh

Nicklas