MS Windows
briani 27239
sletning af program/icon XP
Fra : Kenny Jensen

Dato : 26-01-03 10:43

Jeg har fået et lille icon i min taskbar, det ligner en jordklode og hedder
music search online.
Jeg har ikke været i nærheden af nogen der har med musik at gøre.
Umiddelbart tror jeg bare et er en genvej til en side på internettet da jeg
ikke kan finde noget ved at søge på navnet på C:

Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

Mvh
Kenny

Fra : kennybear

Dato : 26-01-03 12:52

"Kenny Jensen" skrev d. 26-01-03 10:43 dette indlæg :
> [...]
da jeg
> ikke kan finde noget ved at søge på navnet på C:
>
> Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

luk programmet og prøv derefter at kigge i kontrol panel->tilføj/fjern->
og se om der er noget i listen du ikke selv har installeret, hvis ja så
fjern det der igennem.

Kenneth

http://www.kandu.dk/

QUIT
QUIT

Fra : Kenny Jensen

Dato : 26-01-03 16:21

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> luk programmet og prøv derefter at kigge i kontrol panel->tilføj/fjern->
> og se om der er noget i listen du ikke selv har installeret, hvis ja så
> fjern det der igennem.

Der havde jeg set og der var det ikke at finde.
Jeg har heldigvis taget backup i går, og har nu kørt den ind på pcen

Mvh
Kenny

Fra : Chris

Dato : 27-01-03 00:25

On Sun, 26 Jan 2003 10:42:33 +0100, "Kenny Jensen"
<kenny@REMOVEskydebanen.net> wrote:

> [...]
>Umiddelbart tror jeg bare et er en genvej til en side på internettet da jeg
>ikke kan finde noget ved at søge på navnet på C:

Det lugter lidt af spyware.

>Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

http://www.lavasoft.nu er et godt våben mod den slags.

Hilsen
Chris

Fra : Kenny Jensen

Dato : 01-02-03 00:23

"Chris" <dhira@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Det lugter lidt af spyware.

Ja derfor skulle det fjernes.
Jeg har formateret og overført et image jeg havde lavet dagen før

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-03 10:15

In dk.edb.system.ms-windows, Kenny Jensen <kenny@REMOVEskydebanen.net>
says...
> Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

Der er ingen "højreklik -> exit" ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kenny Jensen

Dato : 01-02-03 00:24

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.system.ms-windows, Kenny Jensen <kenny@REMOVEskydebanen.net>
> says...
>
> Der er ingen "højreklik -> exit" ?

Jo men det kom igen når jeg rebootede

Fra : Peter Holm

Dato : 27-01-03 11:10

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> wrote in message
> [...]
jeg
> ikke kan finde noget ved at søge på navnet på C:
>
> Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

Jeg har selv haft den lille irriterende satan i bakken...
Her er din løsning: http://www.e-magasin.dk/default.asp?id=253
Mvh
Peter

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-03 15:52

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke kan finde noget ved at søge på navnet på C:
>
> Hvordan fjerne jeg dette program eller icon.

Hej.

Det er fra lop.com. Jeg har lige haft det samme problem plus en ny søge side
i IE og nogle nye iconer på skrivebordet.
Du kan også prøve det her program der hedder Spybot S&D :
http://spybot.eon.net.au/

Mvh Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk