Skal have nyt lydkort
Fra : Herbert

Dato : 25-01-03 22:40

Hej gruppe

Mit gamle pci128 er dødt Så jeg skal have mig et nyt! Det skal bruge til
spil og lidt film på en WinXP maskine.

Regner med, at bruge 6-800Kr. Nogle gode bud?

På forhånd tak
Erik

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-01-03 13:31

Herbert 's insignificant opinion was stated in:

> Hej gruppe
>
> Mit gamle pci128 er dødt Så jeg skal have mig et nyt! Det skal
> bruge til spil og lidt film på en WinXP maskine.
>
> Regner med, at bruge 6-800Kr. Nogle gode bud?

Hvad med et Soundblaster Audigy 1 eller 2 ?

Et audigy (1) 5.1 bulk koster små 600
Et audigy 2 er vist omkring 900

Et kort i "Live!" serien kan købes for 300 og op, så er der en klat skilling
at drikke op :)
kører selv med et live player 1024 som jeg er helt fint tilfreds med.
Der er naturligvis alternativer til creative..

/Sune

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-01-03 13:31

Fra : Sune Storgaard